четвер, 29 листопада 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як студенти можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - в ході якого учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Сьгодні було створено формиоцінювання з допомогою яких студенти краще розумітимуть вимоги, також були продумані завдання для різних учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар